شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی
بیشتر بدانید

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می‌دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاهی متنوعی در حوزه‌های فنی و مهندسی مانند: مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه‌های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه‌های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود.


پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرداد 1402 با تکمیل فرایند عضویت آزمایشگاه، در سطح “مستعد عضویت” قرار گرفته است و هم اکنون مراحل عضویت آزمایشی را طی می‌کند. از مهمترین خدماتی که توسط پژوهشکده در این بستر ارائه می‌شود می‌توان به آزمون‌های FTIR، PL و آزمون‌های عمومی رنگ و پوشش مانند اندازه‌گیری گرانروی، رنگ‌سنجی، تعیین نقطه نرمی و ... اشاره کرد.



جهت کسب اطلاعات بیشتر با پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شماره تلفن 66418600 در ارتباط باشید.